31 aug. 2012

Idag har jag...



På fredagar kommer vi att summera dagen/veckan tillsammans.
Här är dagens kommentarer:

Cristina: Jag har lekt polis på klätterställningen. Jag har gått till biblioteket och läst böcker.

Nour: Idag har jag varit med min klass. Vi har spelat brännboll på idrotten. På bilden har vi gjort tummar. Jag har varit hos tandläkaren. Jag har haft mycket ont i munnen.

Hassan: Idag i skolan har jag varit i min klass. Jag har spelat fotboll med mina klasskompisar. Jag har haft bild med min klass.

Hubert: Idag har jag spelat skateboard. Det har varit roligt. Jag har spelat fotboll och dator.

Abdoul: Idag har jag spelat fotboll ute på rasten. Idag har jag spelat brännboll med min klass. Det var mycket roligt.

Paula: Idag har jag gått till biblioteket. Jag har lånat böcker. Jag vill läsa böckerna. På lunchen sjöng vi för Siv. Hon jobbar i matsalen. Hon ska sluta jobba. Hon är 65 år och ska bli pensionär.

Tina: Jag har varit med min klass. Vi har haft lektion, musik, engelska och bild.

Anabela och Ali: Vi har skrivit på datorn.

Agata: Jag har träffat min polskalärare för först gången. Det var bra.

Maria: Jag tycker att det har varit en rolig vecka. Vi har tränat många nya ord.

Adela: Jag tycker att det har varit roligt att eleverna har träffat sina klasser i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar