15 okt. 2012

Eleverna tycker...

-Vi tycker om idrotten. Det var så roligt och bra att vi hade träning direkt på morgonen. Roligast var när vi lekte en lek som heter tafatt, sa Nour. 

-Att springa och hoppa hoprep var bäst, sa Hubert. 

Anabela och Sedra tycker att det var så kul att ha samling med Jasmin. Det var så roligt att se på video som Adela visade för oss. 

-Det var så roligt, sa Diala. 

- När jag kom till skolan hade jag huvudvärk. Sen gick jag till idrotten. Vi lekte sprang och hade roligt. Nu har jag inte ont i huvudet, sa Hassan. 

-Det var skönt att duscha, sa Ali. 

-Spela handboll, leka tafatt, hoppa hoprep, balansera var jätte roligt. Jag blev svettig innan hade jag ont i foten nu känns det bättre, sa Abdoulrahman. 

- När jag kom till skolan och Adela sa att vi skulle ha idrott blev jag jätte glad. 
På idrotten passade och kastade jag och Hassan boll till varandra. Det var mycket roligt med handboll och att Jasmin kom till oss. Jag hoppade hoprep med min lärare Maria, sa Alek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar